Inte godnatt än

TJO ! :) Jag sitter nu i min säng och väntar på nåra filmer som ska ladda klart :) Är hemma imorn och ja jag vet jag måste gå upp i tid så jag hinner få nått gjort. Men om jag sover länge så får jag fan göra det (a) Venne riktigt mera vad jag kan skriva om.. Jo juste, säkert nåra mer än jag som kollade på den nya serien "Lipstick jungle" som gick idag på 3an. Det är författaren bakom min älsklings serie "Sex and the city" så jag tänkte att det kan vara nått nytt och bra. Men blev lite besviken.. Det va bra men inte det va inte alls samma grej som Sact.. Visst det handlar om 3 framgångsrika kvinnor som lever i New York och det är ju samma grej men inte riktigt samma.. Men det va bara 1 avsnitt så det kanske tar ett tag att komma in och gilla den.
Men nu ska jag titta på filmen som just nununu blev klar. Så inte godnatt än men en godnatt puss från mig iaf * Skriver imorn när jag vaknat (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0