Love love love ♥

Öh va värdelöst, vill bli frisk nu! Prata precis med Sarah i telen, haha hon berätta massa grejer. Hon blev mitt lyckopiller idag (: Ska höra av mig till henne imorn om jag känner mig bättre. Hoppas hoppas! En sak jag också vill göra när jag blir frisk är att shoppa med min mamma. Hon är kan bli jätte lätt övertalad/jag som är bra på att övertala så då de blir hon som betalar! Så då kan man ju plocka lite vad som helst, love love love. Annars när jag betalar får jag alltid ångest över att jag slösar mina pengar.. Och jag behöver verkligen lite nya kläder. Nu när hösten börjar närma sig också. Alla har väl fått HM's nya höstkatalog? Jag tycker det fanns jätte mycket fint där så ska försöka beställa hem lite :) Men får se när det blir.

Men nu ska jag gå ner och fixa lite te och kanske blir en glass också, haha tjockis-varning! Jag kryar på mig iaf så hörs vi imorn, looove / Sofia♥



Sean Paul - Latley. Aldrig gillat hans musik särskilt mycket men den här gillar jag och har lyssnat på den flera gånger om nu så - enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0