Hänga i kungsan?

Hallo gullipluttisar!

Orkar inte skriva allt som hände hos Louise. Blev lite knas iaf, men allt sluta roligt och det blev väl sisådär lyckat, utan krök :) Men jag sov iaf hos Louise och vi fick inte sova ett piss, två jävlar som höll oss vakna hela natten, om vi gick och la oss kom dom och hoppa på oss och skrek. Så vi somna kanske vid 7 på morgonen och vakna vi igår klockan 10..

Åkte in till stan och åt frukost på sandy's och sen åkte jag hem. Va hemma ett tag sen mötte jag upp Louise så åkte vi och träna/gymma. Åkte hem till henne duscha, fixa oss så åkte vi till slussen där hennes pappa hämta upp oss med deras mini ribb så åkte vi till deras båt som dom ställt vid djurgårn så gick vi ut och åt tillsammans med hennes föräldrar. Jätte mysigt! :) Sen blev vi så jävla trötta (eftersom vi inte sovit ett skit) så vi gick tillbaka till båten och kolla på beck och sen somna vi. (bilder kommer)

Och så vakna jag idag vid 9, så va jag tvungen att åka för skulle till vårdcentralen igen i gubbis.. Kollade en grej och sen åkte jag hem. Gick skit bra iaf. Och nu ska jag börja fixa mig för ska snart möta Elsa så ska vi åka in till kungsäään och kolla lite. Men orkar inte "hänga" där bland massa fjortisar så vi hade tänkt att vi åker hem sen och äter middag och grejer så möts vi upp igen senare på kvällen och ser kat de luna och bounce och alla dom där :) Jag kanske uppdaterar när jag kommit hem sen eller nått. Puss så länge bejbs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0