Mycket att läsa nu

Hallo bebys! Har haft fullt upp så därför har jag inte kunnat uppdaterat.

Men senast jag skrev skulle jag och Sarah in till stan. Vi mötte Julia och Karin så åkte vi till djurgårn, satt i solen och chilla galet. Vi åkte sen mot donken. Senare på kvällen åkte jag och Julia och mötte Louise som kom hem från sandhamn. Vi åkte hem till Louise ett tag sen åkte vi och mötte Sarah igen. Vi skulle till grönan för att träffa nåra men det blev bara jag och Louise som åkte dit. Där inne träffade vi Kevin och hans kompis Adde(?). Anyway så åkte vi hem till Louise sen, jag Louise och Kevin. Louise är ensam hemma så vi sov kvar där. Kollade på film och chillade galet.

Dagen efter följde vi Kevin till tunnelbanan så åkte han hiem, köpte lite frukost och sen kom Elsa hem till Louise. Satt ett tag där i skuggan sen åkte vi iväg och fixa lite sen in mot stan. Elsa skulle på träning och jag och Louise åkte till Sandy's på Stureplan. Passade på att gå förbi mammas jobb också. Så satt vi på Sandy's ett bra jävla tag. Sen gick vi från stureplan till kungsan, fast inte den enkla jävla vägen utan vi skulle gå runt hela stockholm typ! Så fick typ värmeslag eller vätskebrist eller nått så det kändes som jag va packad eller nått, allt bara snurra och det kändes som hela marken gunga.. Så vi satte oss och ett tag i kungsäään.

Och så bestämde vi oss för att bara tare lugnt hela kvällen, så vi köpte lite thaimat, lite-onyttiga-saker, hyrde film och så gick vi hem till Louise. Sen när vi kommer dit säger hennes storebror att nåra av hans kompisar ska komma, typ chillkröka. Men vi kollade på film iaf. Men vi blev inte själva direkt och det blev inte riktigt vad vi tänkt oss. Hans kompisar kom upp och ville snacka med oss och "kolla" på film med oss. Det va trevligt och kul först men sen tröttna jag. Orkade inte så gick ner till Louise rum och prata i telefon. Så blev man störd var 10de minut av att nån kom in "hej hur mår du? och hej vad gör du här inne?" Sen sluta allt med knas, alla gick till slut så gick vi och la oss.

Och igår vakna vi, Louise lite sämre än mig(haha!) så chilla vi hos Louise hela morgonen. Sen åkte jag hem och hon till sin moster på söder. Och så kom Erika hem igår från Bulgarien igår också. Skit kul! Och oj vad ursäkta mig men, neger hon har blivit! Asså det är inte kul att stå bredvid henne.. Så va jag hemma ett tag men henne sen åkte jag in till stan och mötte Elsa och Louise så gick vi på bio, Sommar med Göran. As rolig! :) Efter bion lite senare på kvällen kom Sarah in till stan också. Så gick vi runt på söder lite. Elsa va tvungen att åka hem och jag, Sarah och Louise åkte till ett chillkrök. 4 jätte trevliga och roliga killar. Vi va där nåra timmar sen va vi alla 3 tvungna att åka hem.

Och nu idag vakna jag inte för så längesen vakna jag. Ikväll ska jag hem till Louise. Men skriver snart och bilder kommer från dagarna. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0