Nu ska den bort!

Aj mitt huvud va ont det gör, och halsen är ju inte bättre heller ;/ Fuck it va sur jag blir! Mamma ska komma hem med glass och te till mig så då ska det frossas (a) Min moster Satu, Patrik och min lilla kusin Ronja kom förbi och gav av ett litet solsken. Vi satt ute och prata lite så lämna dom en takbox(?) dom lånat av oss. Så när dom gick fixade jag mat, eller värmde på lite pasta carbonara och det gick väl helt okej att äta. Gjorde bara ont som fan -.- Och nu ska jag fixa i mitt rum, ta bort en jävla extra säng som har legat på golvet sen jag vet inte hur länge tillbaka, iaf hela sommaren har den legat där. Och jag har använt den som en garderob (a) Men nu ska jag vika/hänga in alla kläder i mina garderober så ska jag köra en tvätt och så ska madrass jäveln bort! Så ska jag dammsuga och fixa, sen om jag känner mig bättre ska jag ta en promenad. Men hörs senare iaf. Pussar, eller inte (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0