Jag kan om jag vill

Hej bloggen!

Klockan är fan 6, känns som jag precis vaknat.. Helt seg och trött i huvudet. Men mår faktiskt lite bättre idag. Va på vårdcentralen idag, mamma boka tid istället och lät mig sova, tack mami. Tiden va kvart över 1 så fick stressa lite för va tvungen att duscha och grejer. När jag kommer dit kollar dom i min hals, tar ett stick i fingret (buhu!) och så fick jag vänta och se om det va nått. Onödigt nog så va det ingenting, bara ett virus som kommer gå bort av sig självt (: Så kom jag hem satt ute i solen och åt glass.

Nu har jag skit ont i mitt lilla huvud så ska lägga mig i sängen och lyssna på lite musik. Såg att blondin(brunett)bella också är sjuk och det låter exakt som det jag har, "svenne-virus". Vet flera som är sjuka, vafan äre här? Alla samtidigt liksom.. Haha, men mitt är nog över snart! (: I can feel it, höh.. Men vi hörs snart gullisar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0