Fina fisken!

Tjoho!

Jag är frisk nu!
Tackar gudarna för det *saaaajKK*. Nej men jag är glad nu, happy feelings only! Jag sitter nu här med Sarah. Eller hon ligger i min säng och tittar på mina bilder på min mobil så jag passar på att skriva ett litet inlägg.

Jag åkte tidigare idag, eller på kvällen och mötte Sarah och Bella. Tänkte inte sitta hemma en kväll till, jag klarar fan inte det! Så träffade jag dom, Bella skulle tyvärr hem. Så jag och Sarah bestämde oss för att åka till gubbis och hyra en skräckis. Haha "fick" 2 chipspåsar(tjockisar!) och en film för 25 kr, wonderful! Fast det va ju ett litet misstag där men det märkte vi inte förens vi hade gått en bit och kom på hur mycket pengar vi fått tillbaka. Haha puckot hade räknat fel såå man tackar och bugar!

"Skräckfilmen"(som vi skyndade på oss att välja för Sarah va kissnödig och kunde inte stå still) va mest en komedi. Vi satt mest och skratta hur dålig den va.. Men wtf, allting kan inte vara bra, eller hur? (; Nu ska vi väl fortsätta nörda framför datan sen ska vi sova. Men massa friska pussar så hörs vi imorn,  puss puss puss och godnatt!


Juste! Hittade "min" gamla kamera som jag inte trodde funka så testa jag idag om den funka och det gjorde den! Glad eller vadå?! Haha så nu blir det mer bilder eller bättre iaf, bra va :D


Outfit for the day ;
Gammal tunika från gt
Leggins från hm
Jeans jacka från Jc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0