Festen

Tjeeeena!

Är hemma hos Louise nu, hon är och duschar och jag nördar framför hennes nya data :) Vi ska fixa oss sen ska vi in till kungsan en snabbis och köpa biljetter till Festen. Vi bestömde oss igår för att vi skulle gå på den, det blir vi och nåra till som går. Tror det kan bli jävligt kul! Så vi kommer åka in till stan sen åker vi hem till mig en snabbis och så blire fäkkäää. Haha..

Igår va vi på ung mötte ju Elsa så träffade vi Julia och Karin också så vi kolla runt lite och träffa lite människor. Senare så tog jag sällskap hem med Linhart så åkte jag hem åt lite mat och sånt och sen åkte jag och mötte Louise Elsa och Malin. Så va vi i kungsan, ville se bounce, kat de luna och ison och fille. Så kom Elvira Julia Linnea och Elin in också, skit kul hade jag iaf! Sen åkte jag och Louise hem till henne. Vi skulle kolla på film men jag somna på dirr. Haha trött eller ? (; Men nu ska jag gå och fixa mig lite. Skriver kanske när jag kommit hem, puss!

Haha just nu, nyvaken?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0