Chilläää hemma

Tjena gullputtar!

Sitter nu hemma, för första gången på en vecka kommer jag sova hemma tror jag. Men det kanske behövs. Ska gå upp och kolla på nån film eller nått och bara chillää galet.

Igår va Festen! Åh herregud va roligt det va, ångrar verkligen inte att jag gick. Va skit skeptiskt till det för tänkte att det skulle vara värsta fjortis festen och elverket likt. Men ikke! Det va sjukt roligt och så jävla häftigt gjort. Inte varje dag man festar med 2000 pers i en tunnelbane station. Men negativt va att det va bombat med "sånna" killar som tyckte att det va helt okej att ba ta en på fittan bara sådär. Vafan är det för jävla respekt? Och att man är på en fest där man dansar jävligt trångt och man har på sig shorts eller klänning eller vafan som helst, men det gör det fan inte okej att killar ba kan komma och ta en på fittan. Drägg asså, va sur jag blev. Det va jag, Louise, Elvira, Julia, Elin och Linnea (alla är blonda också) och heeela tiden va man omringad av massa fuckers som skulle dansa bakom en och massa skit, sisådär jobbigt asså. Men det blev lyckat iaf tycker jag och det är nått jag verkligen inte kommer glömma :)

Jag och Lousie åkte iaf hem till henne, och så vakna vi idag vid 1 och så har vi inte gjort ett skit. Åkte hem typ vid halv 7 eller nått, slapp spöregnet men jävla depp väder det är iaf.. Men är glad iaf! Haha, nu ska jag gå upp och äta nått så kanske jag skriver nått lite senare, puss!

Såhär söta va vi igår, lite lagom festligt.

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0