10 saker om mig ni kanske inte visste?

* Jag är född 9 maj, 1994
* Heter Miriam och Felicia i mellannamn
*Jag är svensk och halvt finsk
* Jag är 1.69, önskar jag kunde växa en ynka jävla centimeter..
* Jag har en katt (tror vi haft han i 12 år?), hade en hund, har ägt fiskar(fyfaaaan) och haft 4 kattungar + mammakatten(hade då 6 katter samtidigt)
* Jag har bott i Tumba tills jag va 2 och sen bodde vi i en lägenhet i Tallkrogen men flytta när jag var 4 till en villa i tallkrogen
* Vi flyttade från Tallkrogen i slutet av sommaren 2007 till dit jag bor nu
* Jag gick i Tallkrogens skola upp till 6an, gick i Sofia skolan en termin i 7an sen bytte jag till kunskapsskolan i Enskede där jag går nu
*Jag har ganska många kusiner, senast jag räknade hade jag 24 tror jag? Det är för att min mamma har 3 syskon och min pappa har 7 syskon.
*Jag har varit brunett 2 gånger tidigare

Mera kommer! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett tråkigt. berätta gärna lite mer roligare fakta om dig, tex hur du är som person, galna saker som hänt dig osv..

2009-10-09 @ 17:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0